IT'S SNOWING OUTSIDE BUT I DON'T BOTHER

/
0 Comments
Astazi mi-am zis, GATA, este timpul pentru bulgareala mult asteptata pe care intr-un final, iarna tarzie s-a hotarat sa ne-o ofere . Impreuna cu o prietena (Roxa), am hotarat ca este timpul sa iesim din cuibarele noastre, pntru a ne improspatam plamanii cu aerul curat... sau cat de cat curat al Bucurestiului. Desi afara temperatura era cu foarte multe grade - (minus), ne-am facut curaj, iar incet, incet am luat-o la pas catre destinatia de vis, parcul Ior. Printre nametii de jumatete de metru si vantul prea puternic pentru a te lasa sa privesti la 20 de cm in fata, singurii in afara de noi care isi faceau curaj sa iasa la "improspatare" erau cainii in cautarea unui adapost si oamenii ce se grabeau sa ajunga la serviciu( sau acasa)...Dupa luptele duse de noi cu vantul si nametii, intr-un final am ajuns si la destinatie unde eram asteptate de cateva ratuste zgribulite pe lac. Nu am putut rata momentul asa ca am inceput o adevarata "sesiune" foto unde singurele care au avut de suferit au fost mainile noastre, deoarece niciuna dintre noi nu vea manusi- proasta alegere. Dupa numai 20 de minute, timp in care efectiv ne-am congelat, am ajuns la concluzia ca cel mai bine ar fi sa ne intoarcem in casutele noastre calduroase, iar sesiunea foto sa o lasam pentru zilele ce urmeaza, asta numai daca vremea va fi mai prietenoasa cu noi. Priviti "sesiunea" foto:


















































































































































































You may also like

Niciun comentariu: