The Dawn Fairy

/
0 Comments
Inca de cand eram mica m-au fascinat povestile cu zane bune si imi spuneam ca atunci cand voi creste am sa deveni si eu una. Anii au trecut, povestile cu zane bune, printese si Feti-Frumosi au disparut si ele, insa pasiunea pentru frumos a ramas impreuna cu amintirea acelor vremuri cand totul parea mult mai usor. Am vrut sa-mi indeplinesc acea dorinta a copilariei si sa devin o zana buna pentru o zi. E placut sa mergi pe strada, iar oamenii sa se uite la tine zambind si sa iti spuna ca semeni ba cu Alba ca Zapada, ba cu o Zana sau chiar cu o mireasa. M-am simtit bine in pielea Zanei Zorilor, personajul pe care eu l-am interpretat si pe care cu siguranta il voi mai interpreta...















Dress: Zara
Shoes: Mei Mei
Headband: H&M




You may also like

Niciun comentariu: