I follow you, dark boom honey

/
2 Comments
 Stilul londonez este unul care mie imi place foarte mult, iar palariile sunt un accesoriu foarte des intalnit in cultura lor. De mult timp imi doream o palarie Melon sau Browler, cum este cunoscuta in Anglia. Prima palarie de genul acesta a fost creata in 1894 de englezii Thomas si William Bowler pentru Edward Coke, fratele mai tanar al lui Thomas Coke, al doilea conte de Leicester. Acesta dorea o palarie tare si rotunjita pe care sa o poarte cand calarea. De altfel, de la numele acestuia, melonului i se mai spune si "billycock".
 Charly Chaplin este un alt nume caruia i se asociaza acest gen de palarie. Mi-a placut mult si m-am chinuit ceva pana am gasit-o. Intr-o seara, in timp ce ma plimbam cu un prieten prin Centrul Vechi al Bucurestiului, am zarit-o pe un panou alaturi de alte accesorii pe care o tanara le vindea. Bineinteles ca nu am putut pleca fara sa o cumpar, iar acum suntem nedespartite. Pe langa faptul ca este foarte practica, este si foarte usor de asortat. Este una din investitiile mele care a meritat si sunt foarte mandra de asta.





















You may also like

2 comentarii:

  1. Buna, caut genul asta de palarii pentru un mini festival de film dedicat lui Chaplin, cum se numeste magazinul de unde ai luat-o, merci :)

    RăspundețiȘtergere