Fashion school

/
13 Comments

Mi se intampla des sa uit de anumite piese vestimentare din garderoba mea ceea ce banuiesc ca se intampla si multora dintre voi. De exemplu acest pulover l-am primit acum 2 ani de la o buna prietena, insa uitasem complet de existenta lui. Curatenia de toamna face minuni...cel putin, eu de fiecare data cand fac curatenie in dulap si imi schimb garderoba de vara cu cea de iarna, redescopar multe hainute ascunse si astfel economisesc banii de shopping.
Luat peste o camasuta alba accesorizara cu o panglica neagra legata in jurul gulerului, puloverul a capatat o nota mai calda, iar pantofii creeper au completat perfect tinuta care mie imi aminteste de primele episoade din serialul Gossip Girl. Este o tinuta perfecta de mers la scoala, fashion si decenta in acelasi timp.













Sweater: Dilvin
Shirt: H&M
Jeans: H&M
Creeper Shoes: MaxStore
Bag: Pavone
Accessories (ring; headband): H&M


You may also like

13 comentarii:

  1. Your bag is absolutely gorgeous!
    x
    http://fashionistainthedark.blogspot.be

    RăspundețiȘtergere
  2. Obs ca ai sters ce ti-am zis,dar nici nu ai raspuns.Sa inteleg ca acesta a fost de fapt raspunsul tau...

    RăspundețiȘtergere
  3. nu am sters absolut nimic si nu am primit absolut nimic...

    RăspundețiȘtergere
  4. St Daniela, poate asa iti amintesti comentariul lasat de mine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. serios vorbesc, nu am primit nimic de la tine, nu te cunosc dar imi mai poti spune inca o data ce ai scris in acel comentariu pe care spui ca l-am sters si promit sa-ti raspund:D

      Ștergere
  5. ma bucur ca te-am cunoscut! o dulceata de fata! o sa ti trimit poze astazi.xoxo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu ma bucur ca v-am cunoscut scumpa doamna:D Multumesc pentru poze. pupici!!

      Ștergere
  6. Ok atunci, o sa-ti scriu din nou,chiar daca zici ca nu ai vazut comentariul meu. Nu stiu cum am dat de blogul tau, dar m-am bucurat mult pentru ce am vazut. De cand eram mici,tu erai foarte priceputa la moda si noi doua ne modificam mereu hainele,ce-i drept, mai mult tu. Tu erai cea cu ideile. Si tot de cand eram mici imi amintesc ca mi-ai promis ca vei fii domnisoara mea de onoare (deoarece eu eram cea mare si presupuneam ca eu ma voi casatori prima). Acum a venit momentul draga mea prietena.Zic asa deoarece eu mereu te-am considerat asa,tot timpul asta m-am gandit daca esti bine. E drept,am gresit mult, dar omul se maturizeaza in viata.... Sper din tot sufletul ca vom pastra din nou legatura... Si tu esti persoana care mi-o doresc cel mai mult ca domnisoara de onoare, vreau sa te am alaturi de mine in asemenea momente. Ai grija de tine si astept raspunsul tau! A ta fosta prietena Daniela

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Abia astept sa vb iar cu tine! Daniela

      Ștergere
  8. Your bag is fab!
    www.foxinvogue.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere