Tell me a fairy tale

/
4 Comments
Inca de cand eram mica iubeam toamna. Tin minte ca la gradinita mereu ne punea educatoarea sa pictam anotimpul nostru preferat, iar eu de fiecare data alegeam toamna. Poate pe multi ii deprima deoarece natura incepe sa moara, insa pe mine ma binedispune acest anotimp. Mi se pare melancolic, iar o plimbare in parc printre frunze este tot ceea ce am nevoie pentru ca ziua sa fie perfecta.
Aceasta rochita imi este foarte draga deoarece modelul este unul gandit de mine si realizat de o croitoreasa foarte buna care mai merg din cand in cand si care lucreaza minunat. O am de 2 ani si ceva cand inca nu aparuse nebunia rochitelor cu guleras. Este una dintre rochitele mele preferate si bineinteles ca trebuia sa v-o arat. De curand am mai desenat cateva schite si sper sa ajung cat mai repede la croitoreasa pentru a le da viata. Pana atunci va doresc si voua o zi creativa!

























Coat: Maria Bellesi
Dress: own creation
Tights: H&M
Boots: Mei Mei
Bag: Pavone
Necklace: Avon
Rings: H&M and Oriflame



















You may also like

4 comentarii:

  1. Love that black dress<3

    www.fussylife.com
    www.facebook.com/fussylife

    Enjoy your sunday:)

    XOXO
    K

    Ps. would you like to follow each other via bloglovin/fb? Would mean a lot to me!

    RăspundețiȘtergere