ZARA - SHOP ONLINE ROMANIA

/
0 Comments




Mai sunt 3 zile pana la marea lansare a magazinului Zara online in Romania. Motiv de bucurie pentru toate fetele si femeile care nu au suficient timp pentru a colinda magazinele in lung si lat pentru produsele si marimile dorite. Acum fiecaer isi poate achizitiona hainutele preferate indiferent de oras. Din 2 aprilie orice produs Zara poate fi al tau cu doar cateva click-uri si asta doar prin intermediul Zara Shop Online.

Eu una am inceput deja sa-mi fac planuri si liste cu ceea ce am de cumparat odata cu lansarea magazinului online si asta deoarece colectia Zara primavara-vara are foarte multe piese pe gustul meu. Prima pe lista este jacheta de blug, iar apoi mai sunt cateva rochite,  salopete plus top-uri scurte, perforate dar si pantofii si sandalele care sunt atat de comode indiferent de cati centimtri are tocul.

Sun tigura ca si voi va veti gasi hainutele prefetare in noua colectie Zara  si abia astept sa impartasim pareri despre noul mod in care v-au fost livrate produsele. xoxoxo



You may also like

Niciun comentariu: